• Kontaktinformasjon
  • Bestilling
  • Betaling
  • Levering
  • Retur og angrerett
  • Garanti og reklamasjon
  • Firmainformasjon
  • Kontaktinformasjon
    Har du spørsmål hjelper vi deg gjerne.

    E-post: post@nordocks.no
    Telefon: 815 00 300 (9:00-15:30 man-fre)
    Bestilling
    Vi tar kun i mot bestillinger over nett. Trenger du hjelp til å gjennomføre bestillingen i nettbutikken kan du kontakte oss, slik at vi kan veilede deg underveis. Bestillinger av lagerført vare blir ekspedert og sendt avgårde samme dag, eventuelt dagen etter avhengig av bestillingstidspunkt på døgnet. Ikke lagerførte bestillingsvarer ekspederes og sendes avgårde øyeblikkelig når de mottas vårt lager.
    Betaling
    Vi aksepterer betaling med Visa, Mastercard og American Express i samarbeid med Netaxept. Nordocks.no / Sospeso AS oppbevarer ingen konto eller kortinformasjon, og betalingen foregår gjennom Netaxept sine sikkerhetssertifiserte systemer. Du kan også velge å betale med faktura eller avbetaling gjennom Klarna. Ved handel på kreditt må du oppgi ditt personnummer til Klarna. Trenger du veiledning om hvordan du gjennomfører et kjøp kan du ringe oss, slik at vi kan geleide deg gjennom den enkle prosessen.
    Levering
    Alle pakker sendes med Posten som servicepakke levert til ditt nærmeste postkontor. Sporingsnummer tilsendes deg på e-post, slik at du kan følge forsendelsen underveis. De fleste pakker vil være fremme på ditt postkontor 1-4 dager etter bestilling, avhengig av bostedsadresse. For levering til Svalbard og Jan Mayen ber vi deg kontakte oss før bestilling. Vi sender dessverre ikke til utlandet.
    Retur og angrerett
    Ved alle forsendelser ligger det vedlagt angrefristskjema. Du kan returnere varene sammen med utfylt skjema innen 14 dager etter mottatt pakke, så lenge varene er i tilnærmet samme stand som da du mottok de. Ved godkjent angrerett fører vi tilbake beløpet på din konto, men du må selv betale for returforsendelsen av varene.
    Garanti og reklamasjon
    Garanti og reklamasjonsrettigheter gis i henhold til forbrukerkjøpsloven. Ved feil eller mangel på en mottat vare må denne meldes i fra om innen to måneder. Dersom produktet på et senere tidspunkt ikke svarer til forventet levetid for det aktuelle produktet, er reklamasjonstiden fem år.
    Firmainformasjon
     
    Nordocks AS
    Thorøyaveien 21
    209 Sandefjord
    Tlf: 334 63 600/ 909 88 214
    E-post: post@nordocks.no